Vrijblijvend adviesgesprek
Contact opnemen
Google+ Facebook Twitter Linkedin YouTube
Direct informatie? 0528 23 60 30
Of mail naar: info@desteven.nl
zoeken

Kwaliteiten en kernwaarden in organisaties

Kwaliteiten en kernwaarden in organisaties bepalen de identiteit van uw onderneming of bedrijf. Waar staat u voor als organisatie? Waar ligt de kracht? Hierna treft u diverse voorbeelden van kwaliteiten op organisatieniveau.

Kernwaarden van uw organisatie

Betekenis en definitie

Kernwaarden van uw organisatie zijn de belangrijkste waarden van uw bedrijf. Soms worden ze basiswaarden genoemd. Een kernwaarde zegt veel over de identiteit van uw bedrijf maar ook over de bedrijfscultuur. Het is van belang dat u de kernwaarden van uw organisatie kunt benoemen. Kernwaarden kunnen verbindend werken en zijn derhalve belangrijk bij de werving- en selectie van  uw personeel maar ook bij uw pr- en marketinguitingen.

Voorbeelden

Leerdoel training visie en strategie

Bekijk de leerdoelen voor leidinggevenden, managers, directies en ondernemers inzake de training visie en strategie.

Andere leerdoelen visie- en strategieontwikkeling

Training visie- en strategieontwikkeling

Bekijk de mogelijkheden van onze training gericht op visie- en strategieontwikkeling. .

Visie en strategie

Auteur

Dit artikel is geschreven door Jan Stevens.

Coach Jan Stevens